Familjen Smeds


Änglar och demoner by Tommy
20 januari 2007, 8:59 f m
Filed under: Allmänt

Jag har läst en bok; Dan Browns Änglar och demoner.
Handling: Striden mellan den katolska kyrkan och naturvetenskapen. Massor med symbolik och gåtor där ett hemligt brödraskap hotar att spränga hela Vatikanen i luften med hjälp av en ny omvälvande vetenskaplig upptäckt och en amerikansk (vad annars) religion- och symbolforskare måste greja biffen.

Betyg: 3


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag är inget större fan av ”Da Vinci koden” så jag har inte haft ork att läsa den här. Däremot tänkte jag försöka mig på ”I cirkelns mitt” så får jag se vad jag egentligen tycker om Dan Brown.

Kommentar av Vargakvinnan

I cirkelns mitt ligger bredvid sängen och väntar på mig.

Kommentar av Tommy

Den var lite väl skruvad för mig, den där Änglar och demoner. Men imponerande intrig.

Hoppar nog inte in i någon ny Brown. Så bra är de inte.

Kommentar av Bert Bodin




Lämna en kommentar