Familjen Smeds


Vinst by Cicci
19 januari 2007, 9:34 f m
Filed under: Spel

Äntligen har det hänt. Efter alla dessa år som jag och min far spelat på lotto 10 veckors så har vi äntligen vunnit!

2 rätt på jokern 23 december gav 510:-!! och plus ett par småvinster blev det en vinst på smmanlagt 613:-.

Den här gången fick vi tillbaka 33 kr istället för att betala runt 500:- som vi brukar. Fantastiskt.

Ska firas ordentligt med en påse salta cashewnötter och en varsin öl.

/Cicci


6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Whohoo!! Bira!!!

Kommentar av Tommy

Ja, fast den lär ju inte du få nåt av T. Eller hur är det med nyårslöftet ;-)?

Kommentar av Monica

Grattis gumman, ååå så roligt:)

Öhm hörde jag bira?? Kan man få en cider ist??? Eller var det inte fest till alla???

Kram på dig.

Kommentar av Sabina

Många bäckar små… =)
Grattis!

Kommentar av Jill

Monica: Man kan fira med mellisar! 😉

Jill: Precis som med utgifterna 😥

Kommentar av Tommy

När jag vinner den stora vinsten så lovar jag att det blir fest för alla. Men då snackar vi stor vinst. Då blir det bara champagne. Inga mellisar här inte! 😉

Kommentar av Cicci




Lämna en kommentar