Familjen Smeds


Shorts, ett svårt ord by Cicci
19 januari 2007, 9:26 f m
Filed under: E

Häromdagen kom jag hem från jobbet med en kassa full med kläder från Sabina. Innehöll pyamasar och en hel del drös med shorts.

E har tydligen lite svårt med ordet shorts.

Vid middagen:

E: Vad bra, nu behöver vi inte köpa några…eh…jeans i vår till mig.
C: Jeans, du menar shorts?
E: Ja precis. Vad snällt av Sabina att jag fick alla dom kläderna.
C: Ja det är toppen.

Lite senare kom T och satte sig vi matbordet.

E säger glatt till T: Jag ha fått en massa jeorge av Sabina. 🙂

/Cicci


5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Mouhahahahahahahahahahaha han är för söt den lilla gullegrisen:)

Kommentar av Sabina

Det finns MÅNGA såna ord att upptäcka! Have fun!! =)

Kommentar av Prinsessmamman

Har dom samma storlek?!

Kommentar av Kroken

Krokus: De passar över arselet men är rätt trånga där fram.

Kommentar av Tommy

Sabina: Visst är han söt!! Han tackar dig och A så väldans!

PM: Jag har sett det hos dig och jag ser fram emot varje ord.

Inga fler kommentarer att dela ut. 😉

Kommentar av Cicci




Lämna en kommentar